Torsdagsrutiner!

Kategori: Vardagsliv

Då var morgonens spinning avklarad och säger bara puuuuh va skönt! Att låten "timber" lagts till i passet var vad som behövdes för att köra slut på oss, haha! Efter passet avslutade jag med en halvtimmes PW innan det blev bilen hem och fylla på med energi. Alltså har ni inte provat att blanda keso med jordgubb/vanilj kvargen från Lindahls så GÖR DET! Släng i massa bär och skivad apelsin också så har ni en dröm-röra! 
 
Nu är jag som sagt hemma, ska kolla igenom matte E inför min "skypedejt" me läraren imorgon då han ska kolla av vad jag kan. Blir säkert bra! Sedan ska jag vara hos frisören klockan 14, sen har jag ett pass för magen kvar för dagen (haha) som ska göras också! Har laddat shakern och packat favoritkläderna, så blir kul! 
 
Vi hörs imorgon helt enkelt. Kram på er!
Todays breakie! 😊
Kommentera inlägget här: