Todays workout done!

Kategori: Vardagsliv

Biceps (numera favoritpasset!), rygg och 400 kcal PW avklarat! Rygg är verkligen inte någon favorit men i kombo med biceps fick jag ändå till ett bra pass! Håller nu på att kolla upp olika kostscheman på nätet.. det är ju helt löjligt mycket mat som man ska ha i sig, blir ju ingen njutning av det, haha! Får väl försöka trycka i mig ännu lite mer då da, dumt att klaga! ;-) Vill verkligen att det ska hända saker nu, snabbt! Haha, otålig tjej här..! Tycker jag äter och äter men vågen står fan still ! Har i alla fall lagt in några extra pass/vecka för axlar, biceps och rumpa samt minst 2 x 45 min spinning för att bränna lite. Nu är det full fart med andra ord. :-) 
 
Annars då? Jo tack! Godkänd i matte E och en omprövning i matte D nästa torsdag.. både glada och tröttsamma nyheter med andra ord! Har en mysig helg inbokad, Frida kommer hem på besök från Norge, jag ska ner med boyfi till Lund och kika på lägenhet sen har jag fått extrajobb på gymmet på söndag. Love it! Är som mitt andra hem där nere så mina jobbtimmar känns verkligen inte som jobb, känner mig som hemma där. :-) 
 
Nu ska jag hem och laga en massa måtlådor och ha redo i kylen, ta en dusch, plugga matte och beställa hem en PWO, klarar mig verkligen inte utan en sådan.. haha pinsamt. 
Bara två månaders träning kvar innan australien resan tar fart, jag SKA ha fram mina abs, det säger jag bara !! 😄
Kommentera inlägget här: