Spikat & klart, fan va underbart !

Kategori: Vardagsliv

Där satt det, G i matte E och jag är både stolt och nöjd vad jag klarat av, utan hjälp, det trodde jag faktiskt inte. :-) 
 
Nu är det med andra ord bara en kurs kvar att sätta. Provet är inbokat på torsdag den 5 dec och då är det all in, haha! Så nu är det bara till att nöta matte 1 vecka till! Har dock massa annat inbokat också, såsom em visit ner till Lund, jobb på gymmet, träffa tjejerna för australienplanering samt en heldag med mammsen uppe i Göreborg (förhoppningsvis!). Men resten av tiden kommer spenderad framför matteboken.. och i gymmet (såklart). 
 
Nu ska jag vidare, ska in mot stan snart till Maxen sen blir det jobb för oss båda + mina tjejer hela kvällen! Himla kul. 
 
Förresten.. idag har jag och Max häng ihop i fyra hela år, fyra fantastiska år som varit de bästa i mitt liv. Min kärlek till den killen går inte att beskriva i ord, vi delar så mycket, har växt upp tillsammans och nu pratar vi om att skaffa eget efter sommaren. Jag mår så himla bra med honom, min fina Max som jag aldrig någonsin kommer släppa taget om. ❤
 
Kommentera inlägget här: