Shoulders, abs and math!

Kategori: Vardagsliv

Heeeej! 
 
Började min vecka på BÄSTA sätt! Ett favorit pass på gymmet där jag slängde på liiite extra vikt på varje övning! Dessutom klarade jag 2 övningar jag inte orkat tidigare!! Hur gött är inte det!? 😃 
 
Efter gymmet blev det hem och laga mat. Torsk med ris och kvargsås, JA, jag är en enformig och tråkig jävel när det kommer till att variera kosten. Hittar jag något jag tycker är gott så äter jag de tills jag tröttnar. Kolla kvargen bara, innan slukade jag lätt 500 gram / dag, nu har jag haft en 500 grams burk i kylen i två veckor som jag slängde idag.. hehe.
 
Sitter nu med diagnoser och inlämnkngsuopgifter i matte E och förbereder mig för det stora provet, grande finale! Ska bli SÅ skönt att avsluta denna kursen. Ikväll är det jobb i miniklubben, mysigt! 
 
Kram! 
 
Kommentera inlägget här: