Kicked some as this morning !!

Kategori: Vardagsliv

Haha, vi kan väl halvt ignorera mitt aggressiva inlägg inatt. 10 min efter det gick jag upp, åt en bars, kissade och sen somnade jag, så jobbigt var det, hehe! Halv nio imorse befann jag mig i Spinning salen och pulsklockan i högsta hugg, och säger bara damn vilket pass !! Uppe och nudda rött (maxpulsstadie) tre gånger (!!), tiden bara flög förbi och jag hade så mycket energi så det var inte sant !! Grym känsla 😄😄 
 
Efteråt blev det en bilfärd hem, en frukost nr. 2, en dusch och nu pluggar jag! Ikväll kör jag förmodligen in för ett pass för mina kära abs som ska göras synliga ! Behövde dock ladda mobilen och fylla magen så fick bli en paus och köra hem. Hur har eran morgon varit? 
Mamma har gjort julskinka (!!) så det fick bli skinkamörgås och kvarg till frukost! G O T T !
Kommentera inlägget här: