I'm a happy happy girl!

Kategori: Vardagsliv

HEEEEJ! 
 
Fy vad jag riktigt svävar idag, haha! Allt känns SÅ gött! Har precis slängt matte E provet på lådan och det är påväg mot Stockholm, kan väl säga som såhär, blir jag inte godkänd på det ger jag upp hoppet om både lärare och prov, jag är förvånad över hur bra provet gick! Ett kursprov på 52 frågor var kanske inte vad jag väntade mig men jag har gjort klart det och är stolt över mig själv! 
 
Kickade igång denna dagen med biceps/triceps på gymmet följt av CX worx, maj gad! Svetten rann och det brände i musklerna, baam! 
 
Nu har jag halsat en shake (mintchoklad från min guru är Bäst!!) och ska jag hem och fylla upp min magen med massa protte-mat, sen blir det matte D repetition hela eftermiddagen inna jag möter upp tjejerna för en myskväll ikväll. Hur bra dag? Jag är på TOPP ! 
Min breakie! Keso med massa gott, och n burk makrillfile på det, fina grejer !
Kommentera inlägget här: