Utmaningsvecka !

Kategori: Vardagsliv

Denna veckan går ju hur bra som helst rent träningsmässigt! Min energi är helt galen, det liksom svämmar över! I tisdags hade jag en sån brutal träningsvärk i axlarna (PB i många övningar dagen innan! 😄) hur skönt som helst! På det körde jag det bästa benpasset hittills sedan syrran lämnade mig ensam med dom jävla passen, min rumpa känns som ett enda fett blåmärke idag.. HAHA! Sedan idag, jag hatar vanligtvis ryggpassen på onsdagar men idag var det riktigt kul! Personbästa även där i många övningar och fokuserade verkligen på att få bra kontakt med kroppen, och jag börjat redan känna av passet. Träningsverken är mer än välkommen! 
 
Allt jag äter och verkligen sköter kosten ger fan resultat! ÄNTLIGEN! Haha, bara till att äta på!! 😃 Klagar då inte, hihi! Med andra ord blir det utmaningsvecka gånger 100 denna veckan, all in! 
Energibomb från VÄLA där jag hängt med mami under eftermiddagen! 
Kommentera inlägget här: