Tillbaka på gymmet!

Kategori: Vardagsliv

Efter fyra dagars ofrivillig paus från gymmet på grund av halsont och magont var det ett tufft pass för magen imorse.. efter knappt ha fått i mig någon mat under två dygn var kroppen inte vad den brukar vara. Körde därför bara ett kort pass imorse innan jag åkte hem för att laga massa mat och ta en varm dusch. Fyllde magen ordentligt och laddade om för axlar/biceps och så mycket bättre det gick med rätt energi, himla skönt. 
 
Satt sedan i barnpassningen nu under kvällen. Nu har jag slängt i mig en kvargröraed frukt, lite spaghetti & köttfärsås, en äggmacka och en apelsin, mätt och glad. Ska jag köra ben imorgon är det viktigt att jag ätit bra idag! Det är faktisk vad du äter dagen innan som spelar roll för ditt träningspass dagen efter! 😃
Dagens lunch - dijonfylld skinkschnizel med grym sås och klyftpotatis!
Kvällsmellis! Hur gott?! 😍 (Ja jag gillar kaviar!)
Kommentera inlägget här: