Sunny day!

Kategori: Vardagsliv

Vilket väder Halmstad bjussar på idag, helt fantastiskt! :-) Började min morgon med att plocka upp lilla Hanna och köra henne till flygplatsen för en weekend i Stockholmo (avis!!). Sedan åkte jag in till gymmet för att köra igenom ryggen och så bra det gick. Har köpt en så grym PWO så det finns inte. Det sticks inte i fingrarna (gillar inte det) och man mår liksom inte illa av koffeinhalten men fan vilken energi man får, från liksom ingenstans! Helt magiskt bra produkt. 
 
Efter gymmet slängde jag i mig en shake en torr, halvljummen kyckling och försökte plugga på bibblan. Gick sådär. Ska in på netto nu och handla något snacks/mellis sen ska jag möta tjejerna om en timma i stan för julklappsshopping! Mysigt. Hoppas ni får en bra dag allihopa, stora kramen på er. :-)
 
 
Kommentera inlägget här: