Sjukstuga!

Kategori: Vardagsliv

Då vad man här igen.. nerbäddad och sjuk! Eller ah.. sjuk och sjuk men har sådana kramper i magen att jag inte vill stå eller gå. Himla tråkigt. Började även dagen med att försova mig till morgonens pass i miniklubben, bra där, hehe. Nu är jag i alla fall hemma, nerbäddad och kollar på "Rudolf med röda mulen" i hopp om att få lite julkänsla! 
 
Mest störande är nog att jag verkligen inte klarar av mat just nu, mår sjukt illa när jag ser det. Försökte med lunch men det slutade me några pommes i stekpannan och massa ketchup, inte bra! Vill äta som vanligt ju! 😩
 
Ikväll om jag mår bättre, vilket jag verkligen hoppas, så blir det Harrys med tjejerna och sen mys hos pojkvännen. Han fyllde dessutom 21 igår, min fina prins! Av mig fick han en vit Eton skjorta som jag tror uppskattades, hihi! 😃 Himla mysig kväll igår med andra ord. 
 
Nu ska jag återgå till filmen, mycket liv man har idag. Jaja, kram på er!
Bjussar på en matbild (passande nu liksom!) från när jag, Mimmi och Julia tog en dagstripp till Göteborg för några dagar sedan! 
Kommentera inlägget här: