Ny vecka, nya mål!

Kategori: Vardagsliv

På tal om mål, så har jag precis tryckt i mig mitt tredje för dagen! Fick bli köttfärs gjord på kalvfärs (?), lite skumt kanske men faktiskt grymt gott! Kalvfärs innehåller också mycket protein och lite fett, men billigare än nötfärs. Hur bra? :-) Mätt tjej i soffan med andra ord.
 
Började dagen med axlar/rygg på gymmet. Har suttit och klurat på ett nytt träningsschema men det är inte så lätt som det låter. Vill få in två pass för axlar, rygg, ben och mage i veckan men det blir fan tajt, haha. Får väl se när kroppen säger nej, gör ett försök med det nya schemat en vecka sen får jag väl ändra lite efter hand! 
 
Snart ska jag plugga lite matte, sen är det ett pass för magen som gäller och sedan jobb i miniklubben ikvl, mysigt!
 
För att nämna lite kort om helgen som gått så har jag spenderat massa tid med lillkusinen, vi har haft så himla mysigt!! Bakat pepparkakor, spelat fotboll, andra spel, kollat tv och busat. Han är för go min lilla kusin! :-) Mysa med tjejerna och pojkvännen har jag också hunnit med, och tagit två välbehövliga vilodagar från gymmet. Sånt är viktigt att komma ihåg! 
Alltså, GULLE! 
 
Today's! Är man kung på köttfärs eller? ;-)
Kommentera inlägget här: