Funday friday!

Kategori: Vardagsliv

Helo! 
 
Idag är det dan före dan, tills sis kommer hem! Åh vad jag saknar henne, ska bli grymt skönt att ha henne på hemmaplan! Få lite sällskap på eftermiddagarna och en träningskompanjon i gymmet. 😃 
 
Jag började min dag med en tio timmars skömhetssömn och massa keso till frukost, hehe. Kilade sen ner till Wellan för ett riktigt bra biceps/triceps pass. Vill allt att mina biceps ska börja växa på riktigt nu! En del har dom väl växt till sig men mer ska det bli! Körde dock ett set med 10 kg bicepscurls så jag är nöjd! 
 
Väl hemma blev det foodbox-prepp. Det fick bli ris med kycklingfärs biffar, himla gott! 😃 Så nu har jag fem lådor i frysen och en i kylen tills nästa vecka. 
 
Ska strax ner till gymmet för dagens andra pass då jag var för lat igår.. hehe. Sen blir det mys och middag hos Max och kanske en liten utgång på det. Klassisk fredag! 😃 
Bakade lussebullar i förrgår! Tryckte i mig 1,5 st och sen hade jag magknip resten av kvällen, trevligt! 
Kommentera inlägget här: