Foodprepp and workout!

Kategori: Vardagsliv

Alltså det är SÅ jäkla häftigt när kroppen helt plötsligt klarar av något som för 2 veckor sedan inte var möjligt! Idag ökade jag mina vikter och körde bicepscurls med 9 kg/hantel, 3 x 8 rep. 2 kg + med andra ord, det ägde! Sedan började jag slänga på lite extra på nästan varje öving och det kändes b r a ! All mat jag trycker i mig gör kanske lite nytta trots allt! ;-) 
 
efter gymmet chockades jag av SNÖ?! Hmm, halvkul. Slirigt värre på vägen hem men hem kom jag! Körde inom maxi och handlade massa kyckling och lammfärs som nu förvandlats till måtlådor i frysen inför vecka.. Nu ser dock köket ut som KAOS så det får jag väl ta tag i nu. Ikväll ska jag sitta barnvakt hos kusin, myspys! 
Todays! Indisk kyckling och ris, halvgott men det funkade. 😃
Kommentera inlägget här: